888starz egypt

Home Page フォーラム 掲示板テスト 888starz egypt

• このトピックは空です。
7件の投稿を表示中 - 196 - 202件目 (全202件中)
  • 投稿者
    投稿
  • #63246 返信
    888starz_gkPi
    ゲスト

لأكون صادق معاكم أنا بلعب هنا من كام شهر وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. أكتر نقطة لفتت نظري إن التطبيق خفيف على موبايلي القديم، والتنزيل ماخدش دقيقتين. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الأداء محترم لحد دلوقتي.

من ناحية الكازينو في كم كبير من الألعاب — فوق 3000 لعبة من اللي شفته. من الشركات الكبيرة عندك Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا بميل ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. طاولات الأونلاين لايف من Evolution، وفيه ناس بتوزع لايف وعروض زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض أنا نصيحتي تتفرج على العروض الحالية عند [url=https://888starz-apk26.com]برنامج المراهنات 888[/url] قبل الإيداع الأول. بونص أول إيداع محترم صراحة وبيوصل حوالي 500% مع فري سبينز، بس اقروا شروط المراهنة لإنه مش قليل وده اللي غلّطني في الأول.

من ناحية الفلوس فيها اختيارات كتير — Visa و Mastercard متاحين، وكمان Skrill و Neteller، ولو بتحب الكريبتو برضه متاح. بتبدأ بمبلغ بسيط، وطلبت فلوسي ووصلت بسرعة للمحافظ الإلكترونية.

عمل أكونت سهل وسريع، وخدمة العملاء عربي كمان وده مريح لما كان عندي سؤال. المنصة مرخّصة وده بيطمّن شوية. في العموم أنا مبسوط بس بنصح: نزّلوا النسخة الرسمية بس عشان الأمان.

#63253 返信
    888starz_kjea
    ゲスト

يا جماعة بصراحة أنا بلعب هنا من كام شهر وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. أول حاجة شدتني إن التطبيق خفيف على موبايلي القديم، وتثبيت الملف ماخدش دقيقتين. مش هقولكم إنه مثالي بس الحكاية ماشية تمام لحد دلوقتي.

بالنسبة للألعاب في كم كبير من الألعاب — حوالي 3000 لعبة على ما أعتقد. في مطورين محترمين زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. بحب ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، ومرة جربت Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. طاولات الأونلاين لايف من Evolution، والموزعين ناس فعلًا وعروض زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

بالنسبة لبونص الترحيب ينصح يبص على العروض الحالية في [url=https://888starz-apk27.com]تحميل 888starz آخر إصدار[/url] عشان تكون فاهم. بونص أول إيداع محترم صراحة وبيوصل لحد 100% زائد لفات مجانية، بس متنسوش الـ wagering لإنه محتاج صبر ودي النقطة اللي مضايقاني.

طرق الدفع فيها اختيارات كتير — Visa و Mastercard موجودين، وكمان Skrill و Neteller، وللي بيتعامل بالعملات الرقمية برضه متاح. الإيداع الأدنى صغير، والسحب عندي جه في يوم تقريبًا للمحافظ الإلكترونية.

عمل أكونت خلص في دقايق، وخدمة العملاء طول اليوم لما احتجت مساعدة. فيه رخصة Curacao وعلى الأقل مش موقع مجهول. في العموم أنا مبسوط بس النصيحة: خدوا 888starz apk من موقعهم مباشرة عشان تلاقوا كل حاجة شغالة.

#63254 返信
    888starz_pvPi
    ゲスト

بصراحة بقالي فترة بستخدم المنصة دي وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. أكتر نقطة لفتت نظري إن التطبيق خفيف على موبايلي القديم، والتنزيل تم من غير أي وجع دماغ. مش هقولكم إنه مثالي بس الحكاية ماشية تمام لحد دلوقتي.

بالنسبة للألعاب الاختيار واسع فعلًا — تقريبًا 3000 لعبة أو أكتر شوية. من الشركات الكبيرة عندك Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا شخصيًا ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، والموزعين ناس فعلًا وحاجات مسلية زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض أنا نصيحتي تتفرج على آخر التفاصيل على [url=https://888starz-apk28.com]تحميل 888[/url] قبل ما تسجّل. بونص أول إيداع كان معقول وبيوصل لحد 100% زائد لفات مجانية، بس متنسوش الـ wagering لإنه مش قليل ودي النقطة اللي مضايقاني.

طرق الدفع فيها اختيارات كتير — Visa و Mastercard موجودين، وكمان Skrill و Neteller، وفي خيار البيتكوين برضه متاح. أقل إيداع رمزي، والسحب مكانش بطيء على الـ e-wallet.

عمل أكونت سهل وسريع، والدعم الفني رد عليّ عربي كمان وده مريح لما كان عندي سؤال. فيه رخصة Curacao وده بيطمّن شوية. هفضل مكمّل معاهم بس بنصح: نزّلوا النسخة الرسمية بس عشان الأمان.

#63260 返信
    888starz_ffel
    ゲスト

بصراحة صرفت وقت مش قليل على الموقع ده وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. أول حاجة شدتني إن التطبيق خفيف على موبايلي القديم، و888starz تحميل ماخدش دقيقتين. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الشغل نضيف لحد دلوقتي.

من ناحية الكازينو الاختيار واسع فعلًا — حوالي 3000 لعبة من اللي شفته. بتلاقي أسماء معروفة زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا بميل ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، ومرة جربت Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. طاولات الأونلاين لايف من Evolution، والموزعين ناس فعلًا وألعاب شوز زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض ينصح يبص على العروض الحالية عند [url=https://888starz-apk29.com]تنزيل 888starz[/url] عشان تكون فاهم. بونص أول إيداع محترم صراحة وبيوصل لمبلغ كويس زائد لفات مجانية، بس اقروا شروط المراهنة لإنه محتاج صبر وده أكتر حاجة عصبتني.

بالنسبة للسحب والإيداع فيها اختيارات كتير — Visa و Mastercard متاحين، وكمان Skrill و Neteller، ولو بتحب الكريبتو برضه متاح. أقل إيداع رمزي، وطلبت فلوسي ووصلت بسرعة على الـ e-wallet.

فتح الحساب خلص في دقايق، والدعم الفني رد عليّ عربي كمان وده مريح لما احتجت مساعدة. الترخيص عندهم من كوراساو وعلى الأقل مش موقع مجهول. هفضل مكمّل معاهم بس بنصح: حدّثوا التطبيق أول بأول عشان متقعوش في نسخ مضروبة.

#63261 返信
    bitcoin_jspi
    ゲスト

Ich zocke jetzt seit dem Fruhjahr und ganz ehrlich, am Anfang war ich echt skeptisch, ob so ein Laden mit Bitcoin uberhaupt was taugt. Bin uber einen Kollegen da reingerutscht, der schon langer online Poker mit Bitcoin spielt, und was soll ich sagen – hangen geblieben bin ich am Ende doch. Als Spieler aus Deutschland ist das sowieso ne halbe Wissenschaft, was Ein- und Auszahlungen angeht, dazu spater.

Beim Angebot wird einem nicht langweilig – ich schatze mal so 1800 bis 2000 Slots, alles in allem. Die bekannten Studios sind am Start: Play’n GO mit den Klassikern, dazu Book of Dead, lauft flussig. Der Live-Kram lauft uber Evolution, echte Dealer und Kram wie Crazy Time, da hab ich abends ofter mal. Was mich eigentlich halt, das eigentliche Ding ist fur mich nun mal der Pokerbereich – Poker in Bitcoin eben, darum gehts mir ja.

Zum Bonus: es gab bei mir einen 100%-Bonus bis 500€ plus rund 200 Free Spins, verteilt uber mehrere Tage. Der Umsatz betragt x35, ist fair genug im Vergleich, lest euch besser die AGB genau an. Es gibt sogar Freerolls fur lau, so kann man antesten ganz entspannt das Ganze. Die neuesten Angebote findet ihr am besten direkt bei [url=https://bitcoinpoker-online.de/apk]bitcoin poker for iphone[/url] falls ihrs genau wissen wollt, lohnt sich.

Jetzt zum Nervigen – die Auszahlung. Mit Krypto war es richtig schnell, echt sauber. Beim Versuch mit uber Skrill wollte, hats zwei Tage gedauert und der KYC-Kram war nervig. Karten und E-Wallets sind alle da, unterm Strich der Vorteil von Bitcoin beim Poker ist ja, dass keiner gro? mitliest. Min-Deposit lag bei 20€, Anmeldung schnell erledigt.

Mobil lauft es uberraschend gut – App ist vorhanden fur Android und iPhone, alternativ im Browser klappt es problemlos. Der Chat zu jeder Zeit uber Live-Chat, auf Deutsch war er manchmal mal besser mal schlechter, englisch ging aber immer. Was die Regulierung angeht ist alles sauber dokumentiert, das check ich immer. Fur deutsche Spieler, die mal Poker mit Bitcoin antesten mochten – fur mich passts gerade, schaun wir mal.

#63389 返信
    bitcoin_ydpn
    ゲスト

Bei mir lauft das Ganze schon seit ein paar Monaten und ganz ehrlich, zu Beginn hatte ich meine Zweifel, ob so ein Laden mit Coins uberhaupt was taugt. Bin uber einen Kollegen dort gelandet, der schon langer bitcoin online poker spielt, und tja – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Grade fur deutsche Spieler ist das sowieso manchmal echt zah, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber gut.

Was die Auswahl angeht wird einem nicht langweilig – wurde sagen so 1800 bis 2000 Titel, wenn man alles zusammenzahlt. Die bekannten Studios sind am Start: Play’n GO mit Gates of Olympus und Sweet Bonanza, dazu Book of Dead, lauft flussig. Der Live-Kram lauft uber Evolution, richtige Croupiers und Shows wie Crazy Time, da hab ich abends ofter mal. Aber gut, das Kernstuck ist fur mich nun mal der Pokerbereich – bitcoin poker eben, dafur bin ich da.

Zum Bonus: angeboten wurden mir einen 100%-Bonus bis 500€ und dazu Freispiele, verteilt uber mehrere Tage. Das Wagering ist 35-fach, geht klar im Vergleich, lest euch besser die AGB genau an. Es gibt sogar Freeroll-Turniere und mal was ohne Einzahlung, so kann man antesten risikofrei ein paar Hande. Die aktuellen Aktionen und Codes findet ihr am besten uber [url=https://onlinebitcoinpoker.de/sichere]legal bitcoin poker room[/url] falls ihrs genau wissen wollt, die halten das ganz gut aktuell.

Nicht alles ist Gold – das Auszahlen. Uber Bitcoin lief es fix, da kann ich nicht meckern. Beim Versuch mit die Karte nutzen wollte, zog sich das und die Verifizierung hat genervt. Karten und E-Wallets gehen alle, unterm Strich der Vorteil von Bitcoin beim Poker ist ja, dass es eben schneller und anonymer geht. Mindesteinzahlung lag bei 20€, Registrierung schnell erledigt.

Mobil lauft es uberraschend gut – App ist vorhanden fur Android und iPhone, und im Browser funktioniert es genauso. Der Kundendienst zu jeder Zeit uber Live-Chat, Deutsch ging mal besser mal schlechter, zur Not auf Englisch. Zur Lizenz ist alles sauber dokumentiert, das check ich immer. Wer aus DE kommt, die bitcoin poker spielen ausprobieren wollen – ich zock weiter, mal sehen wie lange.

#63439 返信
    bitcoin_geSn
    ゲスト

Ich zocke jetzt seit gut vier Monaten und muss ehrlich sagen, zu Beginn hatte ich meine Zweifel, ob so ein Laden mit Coins uberhaupt was taugt. Uber nen Kumpel da reingerutscht, der schon langer Poker mit Bitcoin spielt, und tja – hangen geblieben bin ich am Ende doch. Grade fur deutsche Spieler ist das ohnehin ne halbe Wissenschaft, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber gut.

An Spielen gibts echt genug zu tun – wurde sagen uber 1500 Slots, wenn man alles zusammenzahlt. Die ublichen Verdachtigen sind naturlich vertreten: Pragmatic Play mit den Klassikern, Book of Dead, ruckelt nichts. Die Live-Ecke lauft uber Evolution, richtige Croupiers und Kram wie Crazy Time, da hab ich abends gerne mal zu lange. Was mich eigentlich halt, das Herz ist fur mich ganz klar das Poker – bitcoin poker eben, darum gehts mir ja.

Zum Bonus: angeboten wurden mir 100% bis 500 Euro und dazu Freispiele, nicht alle auf einmal. Der Umsatz betragt x35, ist fair genug im Vergleich, schaut euch die AGB genau an. Es gibt sogar Freeroll-Turniere fur lau, so kann man antesten ganz entspannt paar Runden. Die neuesten Angebote seht ihr aktuell uber [url=https://online-bitcoin-poker.de/bitcoin-poker-rooms]bitcoin poker room[/url] bevor ihr einzahlt, ist meist aktueller als der Support.

Kommen wir zum Kritikpunkt – Withdrawals. Per Bitcoin gings bei mir fix, echt sauber. Als ich einmal die Karte nutzen wollte, dauerte es langer und das Ausweis-Hochladen war nervig. Die ublichen Zahlwege klappen, mal ehrlich der Vorteil von Bitcoin beim Poker ist ja, dass keiner gro? mitliest. Kleinster Einsatz so um die 20 Euro, Anmeldung war in Minuten durch.

Am Handy klappt alles – ne eigene App gibts fur beide Systeme, sonst uber die Seite klappt es problemlos. Der Support ist rund um die Uhr erreichbar, Deutsch ging etwas holprig, englisch ging aber immer. Zur Lizenz ist es transparent, darauf achte ich. Fur alle hier aus Deutschland, die Poker fur Bitcoin antesten mochten – fur mich passts gerade, schaun wir mal.

7件の投稿を表示中 - 196 - 202件目 (全202件中)
返信先: 888starz egyptで#63254に返信
あなたの情報: