888starz

• このトピックは空です。
9件の投稿を表示中 - 151 - 159件目 (全159件中)
  • 投稿者
    投稿
  • #60885 返信
    888starz_xser
    ゲスト

بصراحة أنا بلعب هنا من كام شهر وقلت أشارك تجربتي من غير مبالغة. أكتر نقطة لفتت نظري إن البرنامج مش تقيل على موبايلي القديم، و888starz تحميل تم من غير أي وجع دماغ. مش هقولكم إنه مثالي بس الشغل نضيف لحد دلوقتي.

بالنسبة للألعاب الاختيار واسع فعلًا — حوالي 3000 لعبة من اللي شفته. بتلاقي أسماء معروفة زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. بحب ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. طاولات الأونلاين لايف من Evolution، والموزعين ناس فعلًا وحاجات مسلية زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

بالنسبة لبونص الترحيب الأفضل يشوف على الأكواد الجديدة عند [url=https://888starz-apk22.com]تحميل 888[/url] قبل ما تسجّل. بونص أول إيداع مش وحش وبيوصل حوالي 500% زائد لفات مجانية، بس اقروا شروط المراهنة لإنه محتاج صبر ودي النقطة اللي مضايقاني.

بالنسبة للسحب والإيداع مريحة لينا في مصر — Visa و Mastercard متاحين، وكمان Skrill و Neteller، وفي خيار البيتكوين برضه متاح. الإيداع الأدنى صغير، والسحب مكانش بطيء رغم إن الكارت أخد وقت أطول شوية.

فتح الحساب مش معقد، وخدمة العملاء عربي كمان وده مريح لما احتجت مساعدة. المنصة مرخّصة وده بيطمّن شوية. هفضل مكمّل معاهم بس بنصح: خدوا 888starz apk من موقعهم مباشرة عشان الأمان.

#60915 返信
    888starz_qaEr
    ゲスト

لأكون صادق معاكم أنا بلعب هنا من كام شهر وفكرت أقول انطباعي من غير مبالغة. أكتر نقطة لفتت نظري إن البرنامج مش تقيل على موبايلي القديم، والتنزيل كان سريع جدًا. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الحكاية ماشية تمام لحد دلوقتي.

بالنسبة للألعاب الاختيار واسع فعلًا — حوالي 3000 لعبة أو أكتر شوية. بتلاقي أسماء معروفة زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا شخصيًا ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، والكروبيه حقيقيين وألعاب شوز زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

لو نفسك تشوف البونصات أنا نصيحتي تتفرج على الأكواد الجديدة عند [url=https://888starz-apk16.com]888starz apk[/url] عشان تكون فاهم. عرض الترحيب كان معقول وبيوصل حوالي 500% وكمان دورات مجانية، بس متنسوش الـ wagering لإنه بيوصل x40 ودي النقطة اللي مضايقاني.

من ناحية الفلوس فيها اختيارات كتير — Visa و Mastercard متاحين، وكمان Skrill و Neteller، وفي خيار البيتكوين برضه متاح. الإيداع الأدنى صغير، والسحب مكانش بطيء للمحافظ الإلكترونية.

عمل أكونت سهل وسريع، والسبورت شغال عربي كمان وده مريح لما اتلخبطت في التوثيق. فيه رخصة Curacao وعلى الأقل مش موقع مجهول. في العموم أنا مبسوط بس عايز أقولكم: نزّلوا النسخة الرسمية بس عشان تلاقوا كل حاجة شغالة.

#60921 返信
    888starz_vfkl
    ゲスト

يا جماعة بصراحة أنا بلعب هنا من كام شهر وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. أول حاجة شدتني إن التطبيق خفيف على موبايلي القديم، وتثبيت الملف ماخدش دقيقتين. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الحكاية ماشية تمام لحد دلوقتي.

بالنسبة للألعاب القايمة مليانة — فوق 3000 لعبة أو أكتر شوية. من الشركات الكبيرة عندك Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا شخصيًا ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، ومرة جربت Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. طاولات الأونلاين لايف من Evolution، والكروبيه حقيقيين وألعاب شوز زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

لو نفسك تشوف البونصات أنا نصيحتي تتفرج على آخر التفاصيل في [url=https://888starz-apk24.com]تنزيل برنامج 8888[/url] عشان تكون فاهم. المكافأة الأولى مش وحش وبيوصل حوالي 500% مع فري سبينز، بس خدوا بالكم من شرط الرهان لإنه محتاج صبر وده اللي غلّطني في الأول.

بالنسبة للسحب والإيداع مناسبة للمصريين — Visa و Mastercard شغالين، وكمان Skrill و Neteller، وللي بيتعامل بالعملات الرقمية برضه متاح. أقل إيداع رمزي، وطلبت فلوسي ووصلت بسرعة للمحافظ الإلكترونية.

عمل أكونت سهل وسريع، والسبورت شغال طول اليوم لما احتجت مساعدة. فيه رخصة Curacao وعلى الأقل مش موقع مجهول. لسه بلعب لحد دلوقتي بس عايز أقولكم: حدّثوا التطبيق أول بأول عشان الأمان.

#60926 返信
    888starz_xmPi
    ゲスト

يا جماعة بصراحة أنا بلعب هنا من كام شهر وفكرت أقول انطباعي من غير مبالغة. اللي عجبني في الأول إن التطبيق خفيف على موبايلي القديم، وتثبيت الملف ماخدش دقيقتين. مش هقولكم إنه مثالي بس الشغل نضيف لحد دلوقتي.

من ناحية الكازينو في كم كبير من الألعاب — حوالي 3000 لعبة على ما أعتقد. بتلاقي أسماء معروفة زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا بميل ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. القسم بتاع الديلر المباشر من Evolution، والكروبيه حقيقيين وعروض زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

لو نفسك تشوف البونصات ينصح يبص على العروض الحالية على [url=https://888starz-apk25.com]برنامج مراهنات 888starz[/url] عشان تكون فاهم. بونص أول إيداع محترم صراحة وبيوصل حوالي 500% مع فري سبينز، بس اقروا شروط المراهنة لإنه بيوصل x40 ودي النقطة اللي مضايقاني.

من ناحية الفلوس مناسبة للمصريين — Visa و Mastercard شغالين، وكمان Skrill و Neteller، وفي خيار البيتكوين برضه متاح. الإيداع الأدنى صغير، والسحب مكانش بطيء على الـ e-wallet.

عمل أكونت مش معقد، وخدمة العملاء طول اليوم لما اتلخبطت في التوثيق. الترخيص عندهم من كوراساو وعلى الأقل مش موقع مجهول. هفضل مكمّل معاهم بس عايز أقولكم: خدوا 888starz apk من موقعهم مباشرة عشان متقعوش في نسخ مضروبة.

#60932 返信
    888starz_srKt
    ゲスト

لأكون صادق معاكم أنا بلعب هنا من كام شهر وقلت أشارك تجربتي من غير مبالغة. اللي عجبني في الأول إن 888starz apk شغال بسلاسة على موبايلي القديم، والتنزيل ماخدش دقيقتين. مش هقولكم إنه مثالي بس الشغل نضيف لحد دلوقتي.

من ناحية الكازينو في كم كبير من الألعاب — حوالي 3000 لعبة على ما أعتقد. في مطورين محترمين زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. بحب ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. طاولات الأونلاين لايف من Evolution، والكروبيه حقيقيين وحاجات مسلية زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

بالنسبة لبونص الترحيب ينصح يبص على الأكواد الجديدة في [url=https://888starz-apk23.com]تحميل 888starz آخر إصدار[/url] قبل ما تسجّل. عرض الترحيب محترم صراحة وبيوصل لمبلغ كويس مع فري سبينز، بس اقروا شروط المراهنة لإنه مش قليل وده اللي غلّطني في الأول.

من ناحية الفلوس فيها اختيارات كتير — Visa و Mastercard شغالين، وكمان Skrill و Neteller، ولو بتحب الكريبتو برضه متاح. الإيداع الأدنى صغير، والسحب مكانش بطيء على الـ e-wallet.

فتح الحساب سهل وسريع، والدعم الفني رد عليّ طول اليوم لما اتلخبطت في التوثيق. فيه رخصة Curacao وبيدي إحساس بالأمان. في العموم أنا مبسوط بس بنصح: حدّثوا التطبيق أول بأول عشان الأمان.

#60936 返信
    888starz_vtPi
    ゲスト

بصراحة صرفت وقت مش قليل على الموقع ده وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. اللي عجبني في الأول إن البرنامج مش تقيل على موبايلي القديم، و888starz تحميل كان سريع جدًا. مش هقولكم إنه مثالي بس الحكاية ماشية تمام لحد دلوقتي.

بالنسبة للألعاب الاختيار واسع فعلًا — فوق 3000 لعبة على ما أعتقد. من الشركات الكبيرة عندك Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا شخصيًا ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. طاولات الأونلاين لايف من Evolution، والكروبيه حقيقيين وعروض زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

بالنسبة لبونص الترحيب الأفضل يشوف على آخر التفاصيل على [url=https://888starz-apk26.com]استار 888[/url] قبل الإيداع الأول. عرض الترحيب مش وحش وبيوصل لحد 100% زائد لفات مجانية، بس متنسوش الـ wagering لإنه مش قليل وده أكتر حاجة عصبتني.

طرق الدفع مناسبة للمصريين — Visa و Mastercard موجودين، وكمان Skrill و Neteller، وفي خيار البيتكوين برضه متاح. بتبدأ بمبلغ بسيط، والسحب عندي جه في يوم تقريبًا على الـ e-wallet.

فتح الحساب خلص في دقايق، وخدمة العملاء على الشات لما اتلخبطت في التوثيق. المنصة مرخّصة وبيدي إحساس بالأمان. لسه بلعب لحد دلوقتي بس النصيحة: خدوا 888starz apk من موقعهم مباشرة عشان متقعوش في نسخ مضروبة.

#61490 返信
    bitcoin_mgpn
    ゲスト

Ich zocke jetzt seit ein paar Monaten und ganz ehrlich, ich war anfangs skeptisch, ob so ein Laden mit Coins uberhaupt was taugt. Durch nen Bekannten aus dem Forum dort gelandet, der schon langer bitcoin online poker spielt, und naja – hangen geblieben bin ich am Ende doch. Als Spieler aus Deutschland ist das ohnehin ne halbe Wissenschaft, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber gut.

Beim Angebot ist ordentlich was los – ich schatze mal so 1800 bis 2000 Spiele, wenn man alles zusammenzahlt. Die bekannten Studios sind naturlich vertreten: NetEnt mit den Klassikern, plus Betsoft und Yggdrasil, lauft flussig. Der Live-Bereich lauft uber Evolution, mit echten Croupiers und Shows wie Crazy Time, da bleib ich hangen gerne mal zu lange. Was mich eigentlich halt, das Kernstuck ist fur mich ganz klar das Poker – Bitcoin Poker eben, darum gehts mir ja.

Beim Bonus: ich hab 100% bis 500 Euro plus 200 Freispiele, verteilt uber mehrere Tage. Die Umsatzbedingung liegt bei 35x, ist fair genug im Vergleich, schaut euch die Bedingungen wirklich durch. Es gibt sogar Freeroll-Turniere und mal was ohne Einzahlung, damit testet man ohne Risiko ein paar Hande. Was gerade an Promos lauft seht ihr aktuell uber [url=https://bitcoinpokeronline.de/de-de]bitcoin poker[/url] bevor ihr einzahlt, lohnt sich.

Nicht alles ist Gold – die Auszahlung. Uber Bitcoin lief es meist unter ner Stunde, top. Als ich einmal Neteller probierte, hats zwei Tage gedauert und das Ausweis-Hochladen hat genervt. Die ublichen Zahlwege gehen alle, unterm Strich der ganze Sinn ist ja, dass man schnell und ohne Gedons ein- und auszahlt. Mindesteinzahlung lag bei 20€, Registrierung schnell erledigt.

Unterwegs klappt alles – es gibt ne App furs Handy, und im Browser geht auch alles. Der Support zu jeder Zeit uber Live-Chat, Deutsch ging mal besser mal schlechter, zur Not auf Englisch. Was die Regulierung angeht passt es, das check ich immer. Fur alle hier aus Deutschland, die Poker fur Bitcoin ausprobieren wollen – ich bleib erstmal dabei, mal sehen wie lange.

#61511 返信
    bitcoin_btpl
    ゲスト

Ich zocke jetzt seit dem Fruhjahr und um ehrlich zu sein, ich war anfangs skeptisch, ob so ein Laden mit Coins uberhaupt was taugt. Durch nen Bekannten aus dem Forum drauf gekommen, der seit uber einem Jahr online Poker mit Bitcoin spielt, und tja – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Fur uns hier in Deutschland ist das sowieso nicht immer easy, was Ein- und Auszahlungen angeht, dazu spater.

An Spielen wird einem nicht langweilig – wurde sagen uber 1500 Spiele, alles in allem. Die ublichen Verdachtigen sind am Start: Play’n GO mit dem ganzen Kram, plus Betsoft und Yggdrasil, das lauft alles rund. Der Live-Bereich lauft uber Evolution, mit echten Croupiers und Kram wie Crazy Time, da bleib ich hangen gerne mal zu lange. Was mich eigentlich halt, das eigentliche Ding ist fur mich halt der Pokertisch – Bitcoin Poker eben, dafur bin ich da.

Beim Bonus: angeboten wurden mir 100% bis 500 Euro plus rund 200 Free Spins, nicht alle auf einmal. Der Umsatz betragt x35, was ok ist ehrlich gesagt, lest euch besser die AGB genau an. Immer wieder gibts Freerolls und mal was ohne Einzahlung, damit testet man risikofrei paar Runden. Die aktuellen Aktionen und Codes schaut euch am besten druben bei [url=https://bitcoin-poker-online.de/bitcoin-poker-bonus]live bitcoin poker promo code[/url] falls ihrs genau wissen wollt, die halten das ganz gut aktuell.

Kommen wir zum Kritikpunkt – die Auszahlung. Uber Bitcoin lief es meist unter ner Stunde, da kann ich nicht meckern. Aber als ich mal uber Skrill wollte, hats zwei Tage gedauert und das Ausweis-Hochladen zog sich. Die ublichen Zahlwege gehen alle, mal ehrlich der ganze Sinn ist ja, dass es eben schneller und anonymer geht. Min-Deposit so um die 20 Euro, Anmeldung schnell erledigt.

Unterwegs klappt alles – ne eigene App gibts fur Android und iPhone, und im Browser geht auch alles. Der Kundendienst 24/7 per Chat, die deutschsprachige Hilfe war etwas holprig, auf Englisch lief es rund. Was die Regulierung angeht ist alles sauber dokumentiert, das check ich immer. Fur deutsche Spieler, die mal Poker mit Bitcoin antesten mochten – ich zock weiter, schaun wir mal.

#61520 返信
    bitcoin_fqKt
    ゲスト

Also ich spiele jetzt seit gut vier Monaten und um ehrlich zu sein, ich war anfangs skeptisch, ob so ein Laden mit Bitcoin uberhaupt was taugt. Bin uber einen Kollegen drauf gekommen, der seit Ewigkeiten bitcoin online poker spielt, und naja – hangen geblieben bin ich am Ende doch. Grade fur deutsche Spieler ist das sowieso ne halbe Wissenschaft, was Ein- und Auszahlungen angeht, dazu spater.

Beim Angebot wird einem nicht langweilig – so grob irgendwas um die 2000 Titel, inklusive Tische. Die ublichen Verdachtigen sind am Start: Play’n GO mit den Klassikern, dazu Book of Dead, ruckelt nichts. Die Live-Ecke lauft uber Evolution, richtige Croupiers und den Gameshows, da versacke ich abends gerne mal zu lange. Und klar, das eigentliche Ding ist fur mich ganz klar das Poker – Bitcoin Poker eben, darum gehts mir ja.

Beim Bonus: es gab bei mir 100% bis 500 Euro plus 200 Freispiele, nicht alle auf einmal. Das Wagering ist 35-fach, ist fair genug ehrlich gesagt, aber lest euch die Bedingungen wirklich durch. Ab und zu laufen kostenlose Turniere fur lau, damit testet man ohne Risiko paar Runden. Die neuesten Angebote seht ihr aktuell uber [url=https://best-bitcoin-poker.de/de-de]why play poker with bitcoin?[/url] an, bevor ihr euch anmeldet, lohnt sich.

Jetzt zum Nervigen – die Auszahlung. Uber Bitcoin lief es richtig schnell, echt sauber. Aber als ich mal Neteller probierte, dauerte es langer und das Ausweis-Hochladen zog sich. Visa, Mastercard, Skrill, Neteller klappen, mal ehrlich der ganze Sinn ist ja, dass man schnell und ohne Gedons ein- und auszahlt. Mindesteinzahlung so um die 20 Euro, Konto anlegen ging in funf Minuten.

Mobil klappt alles – es gibt ne App furs Handy, sonst uber die Seite geht auch alles. Der Support ist rund um die Uhr erreichbar, auf Deutsch war er manchmal ok, aber nicht perfekt, auf Englisch lief es rund. Was die Regulierung angeht ist es transparent, das war mir wichtig. Wer aus DE kommt, die mal Poker mit Bitcoin antesten mochten – ich bleib erstmal dabei, mal sehen wie lange.

9件の投稿を表示中 - 151 - 159件目 (全159件中)
返信先: 888starzで#58467に返信
あなたの情報: